Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl

Magia świąt

Przyjdź Jezu...


Co przed Nami?

Brak wydarzeń

Choinka

RMF Kolędy



Designed by:
SiteGround web hosting Joomla Templates

Bóg się rodzi, moc truchleje, Pan niebiosów obnażony !
PDF Drukuj Email
Ciekawostki
wtorek, 15 grudnia 2015 13:58

12. MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY oglądało aż 7,2 mln widzów! Zebraliśmy ponad 1,5 miliona złotych dla chorych dzieci, podopiecznych Fundacji POLSAT.

alt

Charytatywny MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY nadany 6 grudnia o godzinie 18:45 przyciągnął przed telewizory 41.7% widzów w grupie 16-49*. Dzięki tak licznej widowni, która obejrzała MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY, według wstępnych oszacowań udało nam się zebrać kwotę 1.567.572,70 złotych, czyli o 67 tysięcy złotych więcej niż w ubiegłym roku! To wielki sukces akcji przeprowadzonej przez Telewizję Polsat i Polsat Media. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci - podopiecznych Fundacji POLSAT. W tym roku już po raz kolejny MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY można było obejrzeć także w Internecie dzięki telewizji internetowej Ipla, na stronie www.ipla.tv, w aplikacjach IPLA na komputery, tablety oraz smartfony oraz na wybranych telewizorach Smart TV.

Serdecznie dziękujemy wszystkim firmom, które zdecydowały się w tym roku wesprzeć naszą akcję! Szczególne podziękowania należą się firmom:
NIVEA Polska Sp. z o.o., GRUPA LOTOS S.A., Cyfrowy Polsat S.A., Unilever Polska S.A., Procter&Gamble DS Polska Sp. z o.o., Coca Cola Services, JERONIMO MARTINS DYSTRYBUCJA, Agros Nova Brands Sp. z o.o., Electronic Arts Polska Sp. z o.o., P4 Sp. z o.o., Grupa Allegro Sp. z o.o., Polkomtel Sp. z o.o., The Walt Disney Company (Polska) Sp z o.o., Tesco Polska Sp. z o.o., Colian Sp. z o.o., Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.,

„Jesteśmy niezwykle wzruszeni, że aż tyle osób razem z nami zasiadło przed telewizorami, by pomóc naszym podopiecznym. Bardzo dziękujemy darczyńcom – firmom, które wykupiły reklamy w tym wyjątkowym bloku oraz wszystkim naszych widzom – każdy z nas był tego dnia Świętym Mikołajem! – komentuje wyniki Mikołajkowego Bloku Reklamowego Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji POLSAT.

Po raz kolejny Mikołaja (Krzysztofa Kowalewskiego) wspomogli dziennikarze redakcji Wydarzeń, Polsat News i Polsat Sport: Dorota Gawryluk, Agnieszka Mosór, Ewa Gajewska, Robert Gusta, Mateusz Borek i Jarosław Gugała.

Kampania emitowana była na antenie Telewizji Polsat oraz na kanałach tematycznych Grupy Polsat. Kampanię zrealizowała Telewizja Polsat, spoty wyreżyserował Mariusz Palej a producentem był Krzysztof Hansz.

Dotychczasowe dwanaście edycji kampanii Mikołajkowego Bloku Reklamowego przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji POLSAT w wysokości ponad 15 000 000 zł! Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci. Do dziś Fundacja POLSAT objęła swoją pomocą 26 657 dzieci.

Mikołajkowy weekend przyniósł też sukces "Wydarzeniom". Główne wydanie „Wydarzeń”, flagowego programu Telewizji Polsat, emitowane 6 grudnia, obejrzało ponad 5,5 miliona widzów. Program uzyskał najlepszy wynik zarówno w grupie wiekowej 4+ jak i 16-49*.

Główne wydanie „Wydarzeń” prowadzone 6 grudnia przez Jarosława Gugałę było zdecydowanym liderem wśród programów emitowanych na antenach wszystkich stacji w Polsce w ciągu weekendu. „Wydarzenia” obejrzało łącznie na antenach Telewizji Polsat, Polsat News i Polsat News 2 ponad 5,5 miliona widzów. Flagowy program informacyjny Polsatu uzyskał wynik o ponad pół miliona lepszy od następnego w zestawieniu programu informacyjnego stacji konkurencyjnej.

Tak wysoka liczba widzów zapewniła Telewizji Polsat i stacjom Polsat News i Polsat News 2 łącznie 33,3% udziałów w rynku w grupie wiekowej 4+ i 36,6% udziałów w grupie 16-49 (udziały kolejnego programu informacyjnego stacji konkurencyjnej wynosiły odpowiednio 27,4% w grupie 4+ i 20,1% w grupie 16-49).

Info: www.polsat.pl

 
PDF Drukuj Email
Ciekawostki
czwartek, 01 października 2015 09:30

alt

Cztery lata po spektakularnym sukcesie „Listów do M.” bohaterowie najpopularniejszej komedii wyświetlanej w polskich kinach w ciągu ostatnich 25 lat powracają. „Listy do M. 2” mają w sobie wszystko to, za co pierwszy film pokochały miliony Polaków – światowy poziom realizacyjny, wciągającą historię, błyskotliwy humor, prawdziwe wzruszenia, przebojową ścieżkę dźwiękową i jeszcze więcej gwiazd w obsadzie. A w niej m.in. Maciej Stuhr, Roma Gąsiorowska, Tomasz Karolak, Agnieszka Dygant, Piotr Adamczyk, Maciej Zakościelny, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Magdalena Lamparska, Agnieszka Wagner, Wojciech Malajkat, Paweł Małaszyński, Marcin Perchuć, Katarzyna Bujakiewicz, Piotr Głowacki, Nikodem Rozbicki i Małgorzata Kożuchowska w pierwszej od lat roli na dużym ekranie. Komedia jeszcze bardziej romantyczna, wyprodukowana przez TVN. W kinach od 13 listopada 2015 r.

alt

Od wydarzeń znanych z „Listów do M” minęły równo cztery lata i wszyscy bohaterowie przygotowują się do kolejnej Wigilii. Mikołaj (Maciej Stuhr), który znalazł szczęście u boku Doris (Roma Gąsiorowska), wciąż nie może zdecydować się na oświadczyny, co prowokuje jego syna Kostka (Jakub Jankiewicz) do obmyślenia sprytnej, świątecznej intrygi z pierścionkiem zaręczynowym w tle. Małgosia (Agnieszka Wagner) i Wojtek (Wojciech Malajkat) adoptowali Tosię (Julia Wróblewska), ale teraz, tuż przed Bożym Narodzeniem, ich rodzina musi zmierzyć się wspólnie z nową, trudną sytuacją, związaną ze zdrowiem Małgosi. Karina (Agnieszka Dygant) – obecnie wzięta pisarka i Szczepan (Piotr Adamczyk) – teraz taksówkarz, rozstali się, lecz ich ścieżki nieustannie się przecinają. Związek Betty (Katarzyna Zielińska) i „niegrzecznego” Mikołaja Mela (Tomasz Karolak) nie przetrwał próby czasu, Betty wychowuje ich synka Kazika z nowym partnerem Karolem (Marcin Perchuć). Czy Mel zdoła udowodnić, że zasługuje na miłość syna i stać się dla Kazika prawdziwym superbohaterem? Wladi (Paweł Małaszyński) wciąż kieruje Agencją Mikołajów, wspierany przez niezawodną Larwę (Katarzyna Bujakiewicz) i nową pracownicę – Magdę (Magdalena Lamparska), która mocno namiesza w związku popularnego muzyka Redo (Maciej Zakościelny) i Moniki (Marta Żmuda-Trzebiatowska). Rodzice (Małgorzata Kożuchowska, Waldemar Błaszczyk) zmagają się ze zbuntowanym nastoletnim synem, kontestującym Wigilię.


Bohaterowie „Listów do M. 2” w reżyserii Macieja Dejczera będą rozśmieszać, wzruszać, inspirować widzów do tego, by uwierzyli, że w święta wszystko jest możliwe i że to właśnie miłość jest najlepszym prezentem pod choinkę.

 
PDF Drukuj Email
Ciekawostki
poniedziałek, 08 grudnia 2014 10:24
Mówi się, że jaka wigilia, taki i cały kolejny rok. Co prawda, mówi się tak również o sylwestrze i Nowym Roku, co chyba wcale nam nie przeszkadza, bo i tak staramy się - choćby podświadomie - stosować do tej zasady.
 
PDF Drukuj Email
Ocena użytkowników: / 1
SłabyŚwietny 
Ciekawostki
piątek, 27 listopada 2015 12:17

Obchody Bożego Narodzenia w Danii rozpoczynają się od przygotowania adwentowego wieńca. W wieńcu znajdują się 4 świece zapalane kolejno w cztery niedziele poprzedzające Wigilię. Jakie są inne świąteczne tradycje w tym kraju? Duńskie święta i tradycje.

 
PDF Drukuj Email
Ciekawostki
niedziela, 30 listopada 2014 10:29

W Wenezueli tradycje związane z obchodzeniem Świąt Bożego Narodzenia są bardzo urozmaicone. zakłady pracy, czy grupy przyjaciół. Główną potrawą jest skomplikowana w przygotowaniu „la hallaca”. Poza tym je się chleb i typ polskiej sałatki z kurczaka, indyka lub z szynki, wszystko to wymieszane z oliwkami,rodzynkami.alt

 
PDF Drukuj Email
Ciekawostki
poniedziałek, 23 listopada 2015 15:42

962ab913610d02f8f5e38e102f935c0c

Chcesz pomóc chorym dzieciom?

Włącz POLSAT 6 grudnia 2015r. o 18.45, tuż przed Wydarzeniami!

MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY - POMAGA JUŻ PO RAZ DWUNASTY!

Mikołajkowy Blok Reklamowy to wyjątkowa okazja, aby pomóc potrzebującym dzieciom – podopiecznym Fundacji POLSAT. Jak co roku, ten specjalnie przygotowany blok reklamowy, wyemitowany zostanie 6 grudnia o godz. 18.45, tuż przed Wydarzeniami. Już po raz kolejny akcja zostanie poszerzona o widzów telewizji internetowej ipla – blok reklamowy będzie można oglądać na stronie www.ipla.tv oraz w aplikacjach ipla na komputery, tablety oraz smartfony.

„Im więcej nas będzie przed telewizorami, tym więcej podopiecznych Fundacji Polsat otrzyma wsparcie – nowoczesne leki, sprzęt medyczny oraz zabiegi rehabilitacyjne. W tym wyjątkowym dniu, każdy z nas może zrobić dużo dobrego dla wielu potrzebujących, naprawdę niewielkim wysiłkiem. 6 grudnia wszyscy bądźmy Świętymi Mikołajami!” – zachęca Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji POLSAT.

Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego obliczone na podstawie wyników oglądalności, przekazane zostaną, jak każdego roku, w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci – podopiecznych Fundacji POLSAT. Dotychczasowe dziesięć edycji kampanii Mikołajkowego Bloku Reklamowego przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji POLSAT w wysokości prawie 12 000 000 zł! Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci. Do dziś Fundacja POLSAT objęła swoją pomocą 24 179 dzieci. Pomocnikami Świętego Mikołaja, w którego jak co roku wciela się, wybitny aktor Krzysztof Kowalewski, będą rolnicy, lekarze, strażacy, fryzjerzy, ratownicy medyczni, pielęgniarki oraz  piekarze – okaże się, że cała Polska mówi o tym jak pomagać 11. już raz. Po raz kolejny Mikołaja wspomogą również dziennikarze redakcji Wydarzeń i Polsat News, w tym roku będą to: Dorota Gawryluk, Monika Zalewska, Ewa Gajewska, Bartosz Kurek, Jan Mikruta i Mariusz Abramowicz. Razem będą namawiać do wspólnego oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Świętego Mikołaja w studio Wydarzeń powita, prowadzący ich główne wydanie -Jarosław Gugała.

„Praca nad Mikołajkowym Blokiem Reklamowym to bardzo przyjemny czas, jeden z najcieplejszych momentów w całym roku. Świadomość jak dużej liczbie potrzebujących dzieci pomagamy co roku - jest bardzo mobilizująca, dlatego podchodzę do tego zadania z wielkim zaangażowaniem, choć również i uśmiechem – bo przecież nie sposób nie uśmiechnąć się widząc Świętego Mikołaja.” – powiedział o swoim udziale w kampanii Jarosław Gugała.

W poprzednich latach emisja bloku osiągnęła następujące wyniki:

2010 - 1 599 781,64 zł

2011 - 2 000 999,58 zł

2012 - 2 071 098,68 zł

2013 - 1 491 566,81 zł

2014 – 1 500 380,00 zł

Do dziś Fundacja objęła swoją pomocą 24 179 małych pacjentów i wsparła finansowo 1168 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd 199 343 070,30 złotych.

Więcej informacji o kampanii i działaniach Fundacji POLSAT na:

www.fundacjapolsat.pl

 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 1 z 21

Facebook



Wszyscy czekamy na Jezusa

 

DKMS

Fundacja DKMS – Baza Dawców Komórek Macierzystych Polska - fundacja założona 28 listopada 2008, zajmująca się przeszczepami szpiku kostnego i komórek krwiotwórczych

Do świąt pozostało:

Courtesy of Go Mylo Countdown

Gwiazdor

RMF Święta

poomoc.pl

Google+