Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl

Magia świąt

Przyjdź Jezu...


Co przed Nami?

Brak wydarzeń

Choinka

RMF Kolędy



Designed by:
SiteGround web hosting Joomla Templates

PDF Drukuj Email
Ocena użytkowników: / 0
SłabyŚwietny 
Ciekawostki
wtorek, 15 grudnia 2015 13:58

12. MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY oglądało aż 7,2 mln widzów! Zebraliśmy ponad 1,5 miliona złotych dla chorych dzieci, podopiecznych Fundacji POLSAT.

alt

Charytatywny MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY nadany 6 grudnia o godzinie 18:45 przyciągnął przed telewizory 41.7% widzów w grupie 16-49*. Dzięki tak licznej widowni, która obejrzała MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY, według wstępnych oszacowań udało nam się zebrać kwotę 1.567.572,70 złotych, czyli o 67 tysięcy złotych więcej niż w ubiegłym roku! To wielki sukces akcji przeprowadzonej przez Telewizję Polsat i Polsat Media. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci - podopiecznych Fundacji POLSAT. W tym roku już po raz kolejny MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY można było obejrzeć także w Internecie dzięki telewizji internetowej Ipla, na stronie www.ipla.tv, w aplikacjach IPLA na komputery, tablety oraz smartfony oraz na wybranych telewizorach Smart TV.

Serdecznie dziękujemy wszystkim firmom, które zdecydowały się w tym roku wesprzeć naszą akcję! Szczególne podziękowania należą się firmom:
NIVEA Polska Sp. z o.o., GRUPA LOTOS S.A., Cyfrowy Polsat S.A., Unilever Polska S.A., Procter&Gamble DS Polska Sp. z o.o., Coca Cola Services, JERONIMO MARTINS DYSTRYBUCJA, Agros Nova Brands Sp. z o.o., Electronic Arts Polska Sp. z o.o., P4 Sp. z o.o., Grupa Allegro Sp. z o.o., Polkomtel Sp. z o.o., The Walt Disney Company (Polska) Sp z o.o., Tesco Polska Sp. z o.o., Colian Sp. z o.o., Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.,

„Jesteśmy niezwykle wzruszeni, że aż tyle osób razem z nami zasiadło przed telewizorami, by pomóc naszym podopiecznym. Bardzo dziękujemy darczyńcom – firmom, które wykupiły reklamy w tym wyjątkowym bloku oraz wszystkim naszych widzom – każdy z nas był tego dnia Świętym Mikołajem! – komentuje wyniki Mikołajkowego Bloku Reklamowego Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji POLSAT.

Po raz kolejny Mikołaja (Krzysztofa Kowalewskiego) wspomogli dziennikarze redakcji Wydarzeń, Polsat News i Polsat Sport: Dorota Gawryluk, Agnieszka Mosór, Ewa Gajewska, Robert Gusta, Mateusz Borek i Jarosław Gugała.

Kampania emitowana była na antenie Telewizji Polsat oraz na kanałach tematycznych Grupy Polsat. Kampanię zrealizowała Telewizja Polsat, spoty wyreżyserował Mariusz Palej a producentem był Krzysztof Hansz.

Dotychczasowe dwanaście edycji kampanii Mikołajkowego Bloku Reklamowego przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji POLSAT w wysokości ponad 15 000 000 zł! Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci. Do dziś Fundacja POLSAT objęła swoją pomocą 26 657 dzieci.

Mikołajkowy weekend przyniósł też sukces "Wydarzeniom". Główne wydanie „Wydarzeń”, flagowego programu Telewizji Polsat, emitowane 6 grudnia, obejrzało ponad 5,5 miliona widzów. Program uzyskał najlepszy wynik zarówno w grupie wiekowej 4+ jak i 16-49*.

Główne wydanie „Wydarzeń” prowadzone 6 grudnia przez Jarosława Gugałę było zdecydowanym liderem wśród programów emitowanych na antenach wszystkich stacji w Polsce w ciągu weekendu. „Wydarzenia” obejrzało łącznie na antenach Telewizji Polsat, Polsat News i Polsat News 2 ponad 5,5 miliona widzów. Flagowy program informacyjny Polsatu uzyskał wynik o ponad pół miliona lepszy od następnego w zestawieniu programu informacyjnego stacji konkurencyjnej.

Tak wysoka liczba widzów zapewniła Telewizji Polsat i stacjom Polsat News i Polsat News 2 łącznie 33,3% udziałów w rynku w grupie wiekowej 4+ i 36,6% udziałów w grupie 16-49 (udziały kolejnego programu informacyjnego stacji konkurencyjnej wynosiły odpowiednio 27,4% w grupie 4+ i 20,1% w grupie 16-49).

Info: www.polsat.pl

 

Dodaj komentarz

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców.
Redakcja zastrzega sobie prawo do ingerowania lub całkowitego ich usuwania jeżeli nie będą zgodne z tematem artykułu, zasadami współżycia społecznego, a także wówczas, gdy będą naruszały normy prawne i obyczajowe.
Komentarze publikowane są automatycznie. Pamiętaj nie jesteś anonimowy.

Kod antyspamowy
Odśwież

Facebook



Wszyscy czekamy na Jezusa

 

DKMS

Fundacja DKMS – Baza Dawców Komórek Macierzystych Polska - fundacja założona 28 listopada 2008, zajmująca się przeszczepami szpiku kostnego i komórek krwiotwórczych

Do świąt pozostało:

Courtesy of Go Mylo Countdown

Gwiazdor

RMF Święta

poomoc.pl

Google+